6 תשובות
כן זה יכןל להתפתח
Zm
ברור שיש לך מערכת יחסים בעיתית עם אוכל ודימוי גוף, תאלץ לפרט יותר. איך אתה מתאר את הבולמוסים האלו? מה הכמויות?
כן יש מצב. ממליצה ללכת לאבחון מקצועי
אתה מוזמן לפרטי אני גם סובלת מזה
^אשמח לעזור לך יותר בפרטי...
שואל השאלה:
nehora - זה מצב בלתי נשלט של מה שנכנס לי לגוף בעיקר מזון ג'אנק עתיר קלוריות כמו שוקולד,חטיפים ונשנושים ומזון מהיר (שגורם לי לבזבוז כסף רב) ולאכול עד שכואב הבטן והרגשה לא נעימה בגוף
אנונימי