9 תשובות
שואל השאלה:
נכון רק אחרי חודשיים וממש רציתי את זה ובסוף מודעים שלא זה מאכזב
אנונימית
וואי איזה מבאס.. שמעתי שהיה איזה משהו מחולון שהחזירו תשובות רק אחרי חודשיים גם וזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר לא התקבלתי וגם חברות שלי אז בגלל זה אני שואלת
אנונימית
שואל השאלה:
נכון רדפתי אחריהם כל כך הרבה זמן ואז אחרי זה שמודיעים לך שזה לא
זה מאכזב ומוריד כל כך
אנונימית
ממש.. יש עם מי לדבר או שאבוד?
אנונימית
את התקבלת? אני לא מחולון סתם מעניין חחח את לא חייבת לענותת
אנונימית
מבינה וואי אני זוכרת שפעם דיברתי לפני איזה חודש עם מישהי מחולון שעשינו ראיון באותו תאריך ואנחנו קיבלנו אחרי איזה חודש והם עוד לא וזה היה ממש מבאס כי רואיפ שהגיע לכל מי שככ חקר וניסה להשיג תשובות ופשוט לא שלחו
אנונימית
ניסוח לא הכי ברור אבל ניסיתי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא .יודעת זה מממש מאכזב
אנונימית