7 תשובות
דברי עם המחנכת
תנסי לצמצם פערים למרות שזה יהיה קשה לעשות את זה כל כך מהר
שואל השאלה:
גם אם אני אצמצם פערים, עדיין הממוצע יישאר אותו הדבר.. זה לפי המבחנים שהיו כבר
אנונימית
את יכולה לנסות להשלים פערים ואחרי שתרדי ל4 יח"ל לגשת למבחן עליה ל5 יח''ל אבל זה הייה מאוד קשה
שואל השאלה:
אוף :(
תודה בכל מקרה
אנונימית
אולי תנסי לערר על הירידה ל4 יח''ל ואז יתנו לך לעשות מבחן וליפני המבחן תנסי כמה שיותר לצמצם פערים ואם תקבלי ציון טוב ישארו אותך ב5 יח''ל
שואל השאלה:
לא נראה לי אפשר, כי הציונים שהיו לי ממש נמוכים, לא גבוליים, אבל תודה בכל מקרה
אנונימית