9 תשובות
לא
ממש לא.
לא, כל אחד ומה שמתאים לו. אם את חושבת שזה יפה לך תמשיכי ללכת עם זה
לא ועם*
אנונימית
לא
לא
לא זה מושלם בעיני ושתורידי זה עוד יותר כיתה מתולתל
מה שמביך זה שאת בכיתה ח' ולא יודעת להבדיל בין עם לאם
אנונימית
ממש לא מביך
באותו הנושא: