9 תשובות
לא
ממש לא.
לא, כל אחד ומה שמתאים לו. אם את חושבת שזה יפה לך תמשיכי ללכת עם זה
לא ועם*
אנונימית
לא
לא זה מושלם בעיני ושתורידי זה עוד יותר כיתה מתולתל
מה שמביך זה שאת בכיתה ח' ולא יודעת להבדיל בין עם לאם
אנונימית
ממש לא מביך