8 תשובות
לא
נטו לפי ההרגשה של שני הצדדים
נטו לפי ההרגשה של שני הצדדים
תלוי בכם. לדעתי אין בזה בעיה.
לא
זה לפי הרגשה. אם הייתי מרגישה איתו חיבור טוב אז לא הייתה לי בעיה הדייט הראשון.
הייתי מחכה לדייט שני אבל זה ממש תלוי, אם הכימיה ממש טובה והם מרגישים לנכון אז סבבה לגמרי
אנונימית
אם את בקושי מכירה תבנאדם אז אל.
אם את כבר מכירה אותו טוב עוד מלפניי זה אחלה לדעתי
אם את כבר מכירה אותו טוב עוד מלפניי זה אחלה לדעתי
אם מתאים לכם, אז תתנשקו
כן אפילו שלישי
באותו הנושא: