9 תשובות
כן אבל תשמרי קצת פאסון
תשאלי מה קרה אבל אם היא לא אומרת לך אל תלחצי מידי
תשאלי מה קרה אבל אם היא לא אומרת לך אל תלחצי מידי
לא. אם זה בלי סיבה אין לך מה לרדוף אחריה החלטה שלה ולכי תמצאי לך חברות טובות יותר
שואל השאלה:
בגלל שלא הרגשתי טוב הלכתי הביחה והיא נשארה עד 11 וחצי אז בגלל זה היא לא מדברת איתי
בגלל שלא הרגשתי טוב הלכתי הביחה והיא נשארה עד 11 וחצי אז בגלל זה היא לא מדברת איתי
מה? זה נשמע כמו שטויות מצידה
תנסי לדבר איתה ואם את חושבת שאת צריכה להתנצל תתנצלי.. אם לא אז לא בכוח
שואל השאלה:
על מה אני צריכה להתנצל בדיוק לא הרגשתי טוב. אני בן אדם ויש לי אנדומיטריוזיס
על מה אני צריכה להתנצל בדיוק לא הרגשתי טוב. אני בן אדם ויש לי אנדומיטריוזיס
אמרתי *אם* את חושבת שאת צריכה להתנצל..
אם לא הכל בסדר אל תרדפי אחריה
אם לא הכל בסדר אל תרדפי אחריה
לא מי שלא רוצה להיות בקשר איתך שילך לזגזג
זה לא סיבה לא לדבר! הגזמה!
תגידי לה את זה
תגידי לה את זה
באותו הנושא: