11 תשובות
כימיה מקצוע טוב מאוד, קל יחסית ונותן בונוס
ביולוגיה זו מגמה די קלילה, פזיקה די קשה (ממה ששמעתי, לא הייתי בפיזיקה).
אל תקשיבי לאנשים שאומרים לך לעשות את המינימום, אם את רוצה לעשות מעבר תעשי את זה.
אל תקשיבי לאנשים שאומרים לך לעשות את המינימום, אם את רוצה לעשות מעבר תעשי את זה.
רק אומר מניסיון- אל תלכי לפיזיקה זה סיוט
כולם נושרים מפיזיקה בסוף ורק ההכי חכמים נשארים (כנל לגבי כימיה אבל זה פחות קשה)
ביולוגיה זה סבבה ודווקא מקצוע מעניין מאוד, מעשיר את הידע ולא קשה להגיע להישגים גבוהים שם :)
כולם נושרים מפיזיקה בסוף ורק ההכי חכמים נשארים (כנל לגבי כימיה אבל זה פחות קשה)
ביולוגיה זה סבבה ודווקא מקצוע מעניין מאוד, מעשיר את הידע ולא קשה להגיע להישגים גבוהים שם :)
אבל תעשי מה שבא לך, כי זה העתיד שלך והבחירה שלך ואולי את תהיי ממש שבעה עם הבחירות שלך
אז בולשיט אל תלכי למגמות פושטיות זה פשוט בזבוז אני אומרת לך.
אצלנו יש מלא בפיזיקה ולא הכי קל אבל זה לדעתי הרבה יותר יעיל נלקחת סתם בולשיט כמו תושבע וגיאוגרפיה.
פיזיקה יעזור לך באוניברסיטה אם את רוצה להמשיך בזה אבל את לא חייבת ללכת על זה אם זה נראה לך הכי קשה. יש דברים אחרים שהם לחכמים כמו כימיה נגיד. או אולי משהו עם מחשבים
אצלנו יש מלא בפיזיקה ולא הכי קל אבל זה לדעתי הרבה יותר יעיל נלקחת סתם בולשיט כמו תושבע וגיאוגרפיה.
פיזיקה יעזור לך באוניברסיטה אם את רוצה להמשיך בזה אבל את לא חייבת ללכת על זה אם זה נראה לך הכי קשה. יש דברים אחרים שהם לחכמים כמו כימיה נגיד. או אולי משהו עם מחשבים
שואל השאלה:
rocklee אבל מה אם אני דווקא כן מההכי חכמים? יש לי ממוצע מעולה ורצון להצליח וגם יכולת והתמדה
rocklee אבל מה אם אני דווקא כן מההכי חכמים? יש לי ממוצע מעולה ורצון להצליח וגם יכולת והתמדה
אנונימית
אם את חושבת שאת תצליחי אז תלכי לשם. פיזיקה זה פשוט מתמטיקה מסוג אחר, זה כמו מתמטיקה, את תמיד צריכה לתרגל תמיד ללמוד בלי הפסקה, ולא לכולם זה מתאים. יש המון לחץ ולא כולם מצליחים בזה. דווקא אם את חושבת שתצליחי לכי על זה וגם אני עוד יותר אגיד שזה דווקא מקצוע מעולה שפותח מלא דלתות לעתיד וזה יעזור לך מאוד, אבל אם את לא חושבת שתצליחי עדיף שלא תלכי כי את תסתבכי עם עזיבת המגמות ולנסות איכשהו להחליף את זה במקצוע אחר
אני מכיר ילדים שכן דווקא נשרו מפיזיקה וזה לא קשור לזה שהם פחות חכמים, הם פשוט לא הרבו לתרגל וגם היה להם קשה עם הלחץ. ויש כאלה שנשארו, תמיד תלוי בבן אדם
אני לא הייתי בהן אבל למה שתקשיבי למי שאומר לך לבחור קל.
זה דברים שאומרים לכאלה שלא טובים בלימודים ואם את בסדר בלימודים אין סיבה שתלכי על פושטי ומשעמם כמו גיאוגרפיה לעצלנים. לכי למשהו טוב שיעזור לך לא לסתם חרטות
זה דברים שאומרים לכאלה שלא טובים בלימודים ואם את בסדר בלימודים אין סיבה שתלכי על פושטי ומשעמם כמו גיאוגרפיה לעצלנים. לכי למשהו טוב שיעזור לך לא לסתם חרטות
תלכי לביולוגיה ופיזיקה. מאתגר, מעניין. יעזור לך בעתיד לקבלה באוניברסיטה.❤
שואל השאלה:
רק אציין שיש לי ממוצע של 95 בערך וציונים די טובים בפיזיקה ובמדעים של חטיבה
רק אציין שיש לי ממוצע של 95 בערך וציונים די טובים בפיזיקה ובמדעים של חטיבה
אנונימית
באותו הנושא: