6 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה היא שהמחנכת מכריחה אותי לכתוב לה בווצאפ
הבעיה היא שהמחנכת מכריחה אותי לכתוב לה בווצאפ
נו באמת, אם התכוונת לפגוע בה. פשוט תחרבשי לה כמה מילים בוואטאצפ.
לא רושמים
מצטערת שהרגשת ש.... ככה את גורמת לה להרגיש שהיא האשמה בזה שהיא נעלבה ולא את עשית משהו לא בסדר
לא כותבים.
אני מצטערת ש......
לא ידעתי שאפשר להעלב מזה זאת הייתה בדיחה אבל יש אנשים יותר רגישים. מקווה שתסלחי לי
לא ידעתי שאפשר להעלב מזה זאת הייתה בדיחה אבל יש אנשים יותר רגישים. מקווה שתסלחי לי
באותו הנושא: