16 תשובות
שואל השאלה:
למה
אנונימית
בגדול כן אבל זה מעניין לי את התחת
שואל השאלה:
פרטו גם
אנונימית
כי כשעושים לך לק ג'ל משייפים לך שכבה מהציפורן וזה הופך אותן לחלשות ולא בריאות
שואל השאלה:
אני התחלתי לעשות בבית
ואני משייפת ממש בקטנה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מרגישים את זה בכלל
אנונימית
כן זה מחליש את הציפורניים אבל כאילו למי אכפת ? זה רק ציפורניים והן גם גורלות מהר
שמסירים את הלק עם מכונת שיוף אז זה מסיר גם עוד שכבה של הציפורן, וגם שאת עושה מבנה אנטומי ולא מוציאה את היד אז יכול להיות לך התרוממות של הציפורן מהעור, וגם פטריות יכולות להיות מזה
שואל השאלה:
אני לא מסירה את זה עם מכונת שיוף חח פשוט מחכה שזה יתקלף לבד .. ומקלפת עם דוחף עור
אנונימית
היוש, אני עונה לך בתור מישהי שעוסקת בתחום:)
לק גל לא הורס את הציפורניים כשאת נמצאת אצל מישהי שיודעת איך לעבוד, אם היא תפצע אותך, תשייף יותר מידי, תבקש ממך להשאיר את היד במכונה חמרות ששורף לך ועוד כאלה, היא כנראה לא יודעת מה היא עושה ואל תחזרי אליה אבל כשאת נמצאת אצל מישהי שהיא יודעת מה נכון ומה לא נכון זה לא הורס, היא לא תשייף יותר מידי ואם את רוצה לדעת כשמסירים לק ועושים לק חדש משאירים שכבה של הבייס בכדי לא לפגוע בציפורן, היא תסביר לך מה לעשות עם היד במכונה ובחיים לא תגיד לך להשאיר אותה בפנים גם אם זה אומר שהמבנה יהרס את זה תמיד אפשר לתקן ואם במקרה את עדיין לא סגורה על זה את מוזמנת לכתוב לי3>
שואל השאלה:
אני בעיקרון התחלתי לעשות לק גל בבית .. עם מכונה של ביוטיקר
לא יודעת כמה זה טוב חח
אנונימית
זה בסדר אני לא מכירה אותה אישית אבל כל עוד את משתמשת במוצרים שאת יודעת שהם בסדר (עדיף שתקראי עליהם קצת באינטרנט) נגיד לפני שאני התחלתי לעשות הייתי אצל מישהי פעם אחת שהשתמשה בחומרים שהייתי בטוחה שהם טובים וגיליתי שאלו חומרים ממש לא מומלצים שאפשר לקנות בעשרה שקלים באליאקספרס ועובדה שזה גרם לי להתנתקות לכן זה נורא חשוב לברר לפני
שואל השאלה:
תמיד אבל שורפוץ לי הציפורנעם כשאני שמה תיד במכונת לד למה?
לא משו בלתי נסבל אבל
אנונימית
אז זה בגלל החום וכמות החומר וזה הכי נורמלי ששורף וזה הכי נורמלי שלא אבל אם שורף *אסור* להשאיר את היד במכונה זה יכול לגרום להתנתקות של הציפורן מהעור או יותר גרוע אז אם שורף או ללחוץ כזה עם האצבע על השולחן כזה או להפוך את היד כדי שהמבנה לא יהרס כזה