10 תשובות
כןן לגמרי
הלוואי עליי
אתם כנראה חברין ממש טובים
כן
^^בדיוק, הלוואי עליי
כן גם אני ככה עם החברה הכי טובה שלי, מעל לשלוש שנים החברות הכי טובות ולא רבנו משהו רציני
למה חושבים שזה שלא רבים זה לא הגיוני.
לאן העולם התדרדר.
זה יותר מבסדר!!!!
שואל השאלה:
מפחד שזה אומר שמשהו בקשר לא טוב
אנונימי
כן יש לי גם קשר כזה עם מישהו.
שואל השאלה:
^^^מה הקשר?
ריבים זה חלק מחברות..
אנונימי
האמת.. שיש סיכוי זה אומר משהו כזה
היתה לי חברה טובה גם איזה 3 או 4 שנים ואז בחודש אחד הכל התםוצץ.. עכשיו אנחנו לא חברות בכלל אני לא חכולה להסתכל עליה אפילו