7 תשובות
אני גם אוהבת זה בסדר
זה כיף בהתחלה להיות לבד עד שזה כבר לא.
אנונימי
לא זה בסדר אני גם ככה אני חושב, אני עושה ואני חוקר דברים שמרבית האנשים לעולם לא יתחברו אז אני מעדיף להיות לבד
אני רוב הזמן לבד בחדר כזה אם לדבר אם אנשים באפליקציה נחשב לבד
אנונימי
אני לא עד כדי כך לבד אבל אם הכוונה לוותר על מועדונים ישיבות וכאלה אז כנראה שאני נחשב
אני גם ככה
זה ממש בסדר
זה ממש בסדר
אני כמוך
אוהבת את השקט שלי
כיף עם חברים אבל לפעמים אין כוח לכלום ורוציפ שקט
אוהבת את השקט שלי
כיף עם חברים אבל לפעמים אין כוח לכלום ורוציפ שקט
באותו הנושא: