6 תשובות
שואל השאלה:
היינו פעם חברות עכשיו בקושי
אנונימית
תרשמי מתוך נימוס
בשבילך, לא בשבילה
תרשמי לה
תרשמי לה תצאי יותר בוגרת
סתם מזל טוב
תרשמי מתוך כבוד
אולי היא שכחה, גם אני לפעמים שוכח אולי היא לא טובה עם תאריכים
אנונימי
באותו הנושא: