19 תשובות
שואל השאלה:
סבבה
פשוט פעם קודמת שלקחתי 25 אמרו שאני פראיירית
שואל השאלה:
מבלבלים אותי פה
35 זה מוגזם מה יש לכם
אני בת 17 ולוקחת 30 לשעה
תיקחי אפילו 25
שואל השאלה:
אז לקחת 25?
שואל השאלה:
טוב תודה אחות
בגלל הגיל נראלי הכי טוב זה 25-30
וגם זה תינוקות אז זאת עבודה קשה
אני בת 16 ולוקחת 35 ועוד אנשים אומרים לי שזה זול
שואל השאלה:
ח איזה הורה לעזאזל יגיד לך שזה זול?
זה תלוי איפה את גרה, אצלי זה נחשב זול
שואל השאלה:
פתח תקווה, גרה בשכונות המבוקשות בארץ אבל זה לא ממש קשור כי לגדל ילדים זה מלא כסף
20 לשעה
שואל השאלה:
14
תלוי בת כמה את
אני לוקחת 35
נראלי סטנדרטי
כל אחד לוקח אחרת יש בין 35-60 זה דיי משתנה בכמות ילדים ובגיל שלהם ובגיל שלך מן הסתם
אני הייתי לוקחת שלושים כי אלו שני תינוקות
שואל השאלה:
כתבתי לה כבר 25