19 תשובות
25
35
שואל השאלה:
סבבה
פשוט פעם קודמת שלקחתי 25 אמרו שאני פראיירית
סבבה
פשוט פעם קודמת שלקחתי 25 אמרו שאני פראיירית
שואל השאלה:
מבלבלים אותי פה
מבלבלים אותי פה
35 זה מוגזם מה יש לכם
אני בת 17 ולוקחת 30 לשעה
אני בת 17 ולוקחת 30 לשעה
תיקחי אפילו 25
שואל השאלה:
אז לקחת 25?
אז לקחת 25?
שואל השאלה:
טוב תודה אחות
טוב תודה אחות
בגלל הגיל נראלי הכי טוב זה 25-30
וגם זה תינוקות אז זאת עבודה קשה
וגם זה תינוקות אז זאת עבודה קשה
אני בת 16 ולוקחת 35 ועוד אנשים אומרים לי שזה זול
שואל השאלה:
ח איזה הורה לעזאזל יגיד לך שזה זול?
ח איזה הורה לעזאזל יגיד לך שזה זול?
זה תלוי איפה את גרה, אצלי זה נחשב זול
שואל השאלה:
פתח תקווה, גרה בשכונות המבוקשות בארץ אבל זה לא ממש קשור כי לגדל ילדים זה מלא כסף
פתח תקווה, גרה בשכונות המבוקשות בארץ אבל זה לא ממש קשור כי לגדל ילדים זה מלא כסף
20 לשעה
שואל השאלה:
14
14
תלוי בת כמה את
אני לוקחת 35
נראלי סטנדרטי
כל אחד לוקח אחרת יש בין 35-60 זה דיי משתנה בכמות ילדים ובגיל שלהם ובגיל שלך מן הסתם
נראלי סטנדרטי
כל אחד לוקח אחרת יש בין 35-60 זה דיי משתנה בכמות ילדים ובגיל שלהם ובגיל שלך מן הסתם
אני הייתי לוקחת שלושים כי אלו שני תינוקות
שואל השאלה:
כתבתי לה כבר 25
כתבתי לה כבר 25
באותו הנושא: