5 תשובות
פשוט תגידי שאת צריכה להמשיך להתכונן בלי להגיד שלא התחלת
אם זה יעזור
זה עדיף על לא להתכונן בכלל...
מי שאל
שואל השאלה:
הם יתעצבנו אם ידעו שלא התחלתי ללמוד אפילו..
אנונימית
לכי לחתונה זו משפחה...אבל בכללי היה כדאי לך ללמוד קודם, לא נורא מקסימום תלמדי מחר עם חברה שלך
ואם המבחן מאוד חשוב תבקשי מההורים להישאר וללמוד פשוט
תגידי שאת צריכה עוד להתכונן !!❤