3 תשובות
היושש
לדעתי בטוח חור, השאלה אם סתימה או טיפול שורש
השן שינתה קצת צבע והיא די למטה יותר סימן שיש חור די עמוק, מאמינה שיש סיכוי להציל את השן מטיפול שורש, השן שלי גם נראת ככה חחח והרופא עןד יומים, אשמח אם תעדכן מה היה לך בסוף❤
שואל השאלה:
תעתיקי אותו לגוגל ואני יודע שהוא ידע אבל אני רוצה לדעת לפניי הנה הקישור שוב
https://ibb.co/hqkgfxv
אנונימי
אי אפשר להכנס לקישור אבל הרופא ידע לאבחן