12 תשובות
שלי בסדר
מאיזו בחינה? שלי עובד מצוין
שואל השאלה:
נתקע כל 5 דק^
אנונימית
גם לי זה היה לפני כמה ימים, אבל גיליתי שזה בגלל המתאם של האוזניות שלי.
גם אצליייי
בפלייליסט האהוב עליי יש באגים כל הזמן ובאחרים איןןןן :'((((((
כשאמרת שנתקע כל 5 דקות
זה כאילו אחרי שנגמר השיר זה נעצר ולא ממשיך כזה גם כשאת ממשיכה?
שואל השאלה:
כןן^
אנונימית
שואל השאלה:
כנלל^^
אנונימית
גם אצלי
גם אצליייי הוא ניהיה ממש מוזר משום מה
הספוטיפיי של היום זה חדמ"ש לא הספוטיפיי של פעם.
הכל נדפק שם
וואי זה נוראי
אני כל חמש דקות צריכה להפעיל פלייליסט אחר ואז להחזיר בחזרה וזה ממש מעצבן