8 תשובות
קיה פיקטנו
שואל השאלה:
היא עולה הרבה יותר מ17,000^ ):
באמת?
שואל השאלה:
כן סביבות ה25,000 אפילו יותר^
סוזוקי סוויפט 2014-13
תרדי עם השנים גם, סוזוקי זה רכב טוב
אנונימית
^היא נהגת חדשה.. לא צריך להגזים עם רכבים יקרים, עדיף רכב יד 2 שנתון 2008-2014

אל תזרקו לה שמות של רכבים בלי פרוט על הרכב, יש הרבה סוגים בחברה, לכל סוג יש שנה..
אני ממליצה לך לדבר עם מישהו מבוגר שלא ידפקו אותך במחיר גבוה מידי שישלחו לך את הרכב שמצאו לך לבדיקה מלאה במוסך, תבקשי עזרה מאבא שלך או דוד או אפילו אבא של חברה.
אם יראו בחורה צעירה ינסו לעבוד עליה ישר, ככה עשו גם לי שרציתי לקנות רכב, הבאתי לאבא שלי לטפל בכל הדברים האלה ויצאתי עם 10 אלף פחות כי ניסו לעבוד עלי.
אנונימית
^ומה רע בשנתון 2008? יש לי בדיוק אותו ובכנות רכב מעולה, כמעט שנתיים עם הרכב הזה (בת 20).
רכב שמתאים לצעירים שרק הוציאו רישיון, לרוב מתאים לנשים כי הוא קטן ולא נוח לגברים גבוהים
אנונימית
mazda 2 is great
hyundai i10
hyundai i20
kia forte
kia rio
suzuki alto
suzuki swift
אנונימי