4 תשובות
אני חושבת שמגיל 12 ומעלה מותר לשים כל סוג של עדשה.
אני רציתי ב11 אבל אמרו לי לחכות לחות עד לבת מצווה.. מהבת מצווה התחלתי לשים
אחרי זה בגיל 13 רציתי לשים בצבע והאופטיקאי לא אמר לי כלום על הגיל
אני רציתי ב11 אבל אמרו לי לחכות לחות עד לבת מצווה.. מהבת מצווה התחלתי לשים
אחרי זה בגיל 13 רציתי לשים בצבע והאופטיקאי לא אמר לי כלום על הגיל
ממ אני לא יודעת אבל חברה שלי שמה השנה פפורים.. אבל זה היה חד פעמי
היא בת 15
היא בת 15
15 ומעלה.
מכל גיל. העיקר זו ההתאמה והאחריות של מי שמרכיב את העדשות.
באותו הנושא: