4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בתת משקל
אני לא בתת משקל
אנונימית
היא לא אמורה להכריח. מניח דהיא דואגת.לך כי את.לא אוכלת דברים אחרים. עדיף לאכול בריא, אבל סופגניה מדי פעם זה ממש לא אסון. אם את בתת משקל, מומלץ מאכלים בריאים כמו אגוזים, טחינה, חמאת בוטנים, לחם מלא. כמובן בשילוב ירקות.
אנונימי
להמשיך לחיות זה לא כזה נורא אני מניח כאילו האמת סופגניות זה די טעים ופעם ב לא יזיק עד כדי כך
לאמא שלך אסור להכריח אותך לאכול, אבל אם נהנית מזה תתעלמי מהקלוריות. מותר לך לאכול לא בריא פעם ב
באותו הנושא: