6 תשובות
שואל השאלה:
נפרדנו בטוב
אנונימי
תגיד רק מזל טוב בלי ברכה
אנונימית
מהמם בעיניי וזה יעשה לה ממש טובב.
"ממזל טוב❤(שלא תחשבי ששכחתי)"
תלוי אם אתם בקשר ואם נפרדתם בטוב לדעתי
מזל טוב וזהו
אם אתם בטוב אז כן
זה יעשה לה טוב