4 תשובות
מי אמר שהמתנשא באמת יותר טוב מהאחרים
אי אפשר להיות אובייקטיבי בדבר כזה
ממש לא,
אנשים מתנשאיפ הם הכי דוחים שיש.
לפי תפיסת המוסר שלי, זה בסדר להתנשא כשזה בצדק.
אבל יש גם מקום לצניעות.
לדעתי כן, רק עדיף שלא