4 תשובות
מי אמר שהמתנשא באמת יותר טוב מהאחרים
אי אפשר להיות אובייקטיבי בדבר כזה
אי אפשר להיות אובייקטיבי בדבר כזה
ממש לא,
אנשים מתנשאיפ הם הכי דוחים שיש.
אנשים מתנשאיפ הם הכי דוחים שיש.
לפי תפיסת המוסר שלי, זה בסדר להתנשא כשזה בצדק.
אבל יש גם מקום לצניעות.
אבל יש גם מקום לצניעות.
לדעתי כן, רק עדיף שלא
באותו הנושא: