5 תשובות
^^^ כל הכבוד גם אני נגד היררכיה לרוב
כן, לדעתי חסר.
יש יותר מדי מפקדים שמתנהלים בצורה נוראית.
יש יותר מדי מפקדים שמתנהלים בצורה נוראית.
חד משמעי חסר. היום לכל אחד שעובר קורס בבהד 1 נותנים לו דרגות על הכתף וישר מרגיש תחושת ניצול וכוח. לא כולם ככה, מצד שני לא חסר
היום קצינים ונגדים הם כמעט כל מי שרוצה את זה.
אין מספיק אנשים, אז פשוט לוקחים את כל מי שמוכן לסבול עוד קצת בצבא.
אני אישית לא הייתי מוכן לקבל את הסמכות של המפקד הקודם שלי.
עם כמה שזה "צבא, חוקים ולא תוכנית לפי בקשתך"
אני לא מתכוון להקשיב לבנאדם כשאני *יודע* שהוא טועה.
אין מספיק אנשים, אז פשוט לוקחים את כל מי שמוכן לסבול עוד קצת בצבא.
אני אישית לא הייתי מוכן לקבל את הסמכות של המפקד הקודם שלי.
עם כמה שזה "צבא, חוקים ולא תוכנית לפי בקשתך"
אני לא מתכוון להקשיב לבנאדם כשאני *יודע* שהוא טועה.
אני מסכימה אבל לא רק פיקודיים חסרים אנושיים ותואמי מציאות
רובם המוחלט מתנהג כמו רובוטים
רובם המוחלט מתנהג כמו רובוטים
באותו הנושא: