התחברות הרשמה

אם היה האלווין בארץ אז הייתם אומרים "ממתק או ברדק" או "תעלול או ממתק"?

16 בדצמבר 2022, 22:13
ממתקיםליל כל הקדושיםהאלוויןישראלחו"ל    
4 תשובות
שואל השאלה:
^^^אני יודע אבל שאלתי מה אתם הייתם אומרים
אנונימי
אבל אני אישית אוצר ממתק או ברדק
^נכון
{
{Meow}
ממתק או ברדק כי זה יותר כיף לומק
?
?O K
תעלול או ממתק
?
?you like the pizza
באותו הנושא:
הייתם רוצים האלווין בארץ?
סקר-מה הייתם מעדיפים פורים או האלווין ? ולמה?
למה לא חוגגים האלווין פה בארץ ?
הייתם רוצים לחגוג האלווין?
אם הייתם מתקן בלונה פארק איזה מתקן הייתם?
יהודים בארצות הברית/ קנדה חוגגים גם כריסמס או האלווין?
העלתי את זה לאינסטגרם לכבוד האלווין! מה אומרים?
הייתם רוצים לחגוג את האלווין?אם כן איך הייתם עושים את זה תתארו
יש מקום בארץ שחוגגים בו אלווין (ליל כל הקדושים)?
מקום זןל לקנות בן ממתקי האלווין במרכז/צפון תל אביב?
מה אתם אומרים על הסרט האלווין (2018)?