8 תשובות
לא בריא.
לא חכם, זה יעשה לך כאבי בטן.
תלמדי לדחות סיפוקים :)
תלמדי לדחות סיפוקים :)
תיהני.
אם זה לא קורה על בסיס קבוע זה נסלח.
אם זה לא קורה על בסיס קבוע זה נסלח.
תכאב לך הבטן אחרי זה
זה לא בריא וזה עושה כאבי בטן אבל יאללה לחשוב על ההווה לא על העתיד
תשתי
זה יעשה לך כאב בטן
אבל לכי על זה חח
אבל לכי על זה חח
למה לא בריא זה סבבה תשתי לבריאות
באותו הנושא: