9 תשובות
בטלגרם יש הכל
אנונימית
הגיוני שזה יקרה אבל זה לא חדשות משמחות
שואל השאלה:
איך מגיעים לשם אני חדשה שם חח
איך מגיעים לשם אני חדשה שם חח
אנונימית
כן
אבל אל תחפשי פליז
מוזמנת תמיד לדבר בפרטי
אבל אל תחפשי פליז
מוזמנת תמיד לדבר בפרטי
כן וזה נורא
שואל השאלה:
אבל אני לא מוצאת שם קבוצות נו
אבל אני לא מוצאת שם קבוצות נו
אנונימית
אל תנסי להגיע לזה, טוב זה לא יעשה לך.
להרעיב את עצמך זה לא פיתרון לכלום..
להרעיב את עצמך זה לא פיתרון לכלום..
ואסור לעודד את זה כאן, משמע אף אחד לא יסביר לך איך להגיע לקבוצות האלה.
את שואלת כאן כי את יודעת שאת עושה משהו שאף אחד לא יתן לו יד. אל תחפשי קהילה שתומכת במחלות זה יהיה לך הרבה יותר קשה לצאת מזה. גם אם עכשיו נראה לך שאת לא רוצה לצאת מזה כשיקרו לגוף שלך השלכות בלתי הפיכות את תתחרטי. לא יודעת מי את ומה את עוברת אבל דברי עם ההורים שלך תחפשי טיפול תחפשי דרך החוצה כי לשקוע עמוק יותר לתוך זה יעשה לך נזק
באותו הנושא: