20 תשובות
שואל השאלה:
שיימינג
שיימינג
לא בעד, אבל היא הביאה את זה על עצמה.
העולם הוא מקום רע עם אנשים רעים, האינטרנט אפילו יותר.
היא עשתה טעות, היא משלמת עליה, אין לי איך לעצור את זה
אולי עכשיו ילדים ילמדו לא להגיד דברים שהם עלולים להתחרט עליהם.
העולם הוא מקום רע עם אנשים רעים, האינטרנט אפילו יותר.
היא עשתה טעות, היא משלמת עליה, אין לי איך לעצור את זה
אולי עכשיו ילדים ילמדו לא להגיד דברים שהם עלולים להתחרט עליהם.
לא, אני לא אידיוט
ממש לא, אנשים צריכים להבין שרונאלדו בחיים לא יפגע מילגה בת 9 שאומרת שהוא בוכה באוטו אבל לעומת זאת מה שעשו לילדה ישפיע עליה הרבה הרבה יותר וזאת ליטרלי ילדה בת 9 שהתרגשה ממצלמות
שואל השאלה:
אני חושבת שהיא טיפשה מידי בשביל להבין שזה רגע שפל ומזעזע בשביל רונאלדו, רגע קשה בטירוף הוא בחיים לא יזכה בגביע העולם ולא יהיה לו צ'אנס שוב אפילו להתחרות עליו
אבל בגלל שהאוהדים מבינים את זה זה כואב להם, וגם הזלזול שהיא דיברנ בו מכאיב לה
למרות שבתכלס היא באמת חיקתה את הסובבים לה וניסתה להצחיק לפי דעתי
קיצר יצאה סתמה
אני חושבת שהיא טיפשה מידי בשביל להבין שזה רגע שפל ומזעזע בשביל רונאלדו, רגע קשה בטירוף הוא בחיים לא יזכה בגביע העולם ולא יהיה לו צ'אנס שוב אפילו להתחרות עליו
אבל בגלל שהאוהדים מבינים את זה זה כואב להם, וגם הזלזול שהיא דיברנ בו מכאיב לה
למרות שבתכלס היא באמת חיקתה את הסובבים לה וניסתה להצחיק לפי דעתי
קיצר יצאה סתמה
גאס אל תהיה שבור
זה ילדה בת תשע מי שם על ילדה בת תשע
זה ילדה בת תשע מי שם על ילדה בת תשע
^^^^
"אנשים צריכים להבין"
זו הטעות של הדור היום, כולם חושבים מה אחרים צריכים להבין ולחשוב, אני אגלה לך סוד, אנשים יודעים, פשןט לא אכפת להם.
אנשים יודעים שזה לא בסדר לשדוד, ולגנוב, ולרצוח, ולאנוס
והם עדיין עושים את זה, כי זה העולם
אי אפשר לצפות לעולם אידאולוגי ולאוטופיה, אי אפשר לשלוט או לצפות לשלוט בסביבה, רק באיך שהאינדבידואל מתמודד עם הסביבה שלו
"אנשים צריכים להבין"
זו הטעות של הדור היום, כולם חושבים מה אחרים צריכים להבין ולחשוב, אני אגלה לך סוד, אנשים יודעים, פשןט לא אכפת להם.
אנשים יודעים שזה לא בסדר לשדוד, ולגנוב, ולרצוח, ולאנוס
והם עדיין עושים את זה, כי זה העולם
אי אפשר לצפות לעולם אידאולוגי ולאוטופיה, אי אפשר לשלוט או לצפות לשלוט בסביבה, רק באיך שהאינדבידואל מתמודד עם הסביבה שלו
זה דיון על ילדה בת תשע ורונאלדו איל הגעת לאיל העולם עובד
שואל השאלה:
צחחחחחח
צחחחחחח
אבל גאס היא ילדה בת 9 היא כן יצאה מטומטמת וחסרת טאקט ואינטילגנציה אבל אין מה להשוות
כי התשובה של "הכי שווה בארצות תבל" עצבנה אותי, הגבתי לה
מאד פשוט בתכלס, קצת הבנת הנקרא הייתה חוסכת ממך שאלה טיפשית
מאד פשוט בתכלס, קצת הבנת הנקרא הייתה חוסכת ממך שאלה טיפשית
לא בעד אבל לא בעד על מה שהיא אמרה
כאילו אנשים ככ הגזימו,בואו אני מאמינה שרונאלדו לא נפגע מילדה בת 9
כאילו אנשים ככ הגזימו,בואו אני מאמינה שרונאלדו לא נפגע מילדה בת 9
שואל השאלה:
קטני מתוק
קטני מתוק
שואל השאלה:
בדיוק אין לאף אחד הערכה לסביבה
איכות הסביבה צריכה לחזור לכותרות
אובמה היה נשיא מצו
בדיוק אין לאף אחד הערכה לסביבה
איכות הסביבה צריכה לחזור לכותרות
אובמה היה נשיא מצו
שואל השאלה:
מצוין
מצוין
שואל השאלה:
ההורים שלה היו צריכים לחנך אותה
ההורים שלה היו צריכים לחנך אותה
אתה יודע שיש מיליוני אנשים שיורדים על רונאלדו ברשתות ? על כל מפורסם מה לעשות הוא מפורסם
וגם היא הייתה צריכה לשמור על הפה שלה אבל היא לא וזה טעות שלה ושל ההורים שלה אבל כל הרשתות עליה בגלל שהיא ירדה על רונאלדו
וגם היא הייתה צריכה לשמור על הפה שלה אבל היא לא וזה טעות שלה ושל ההורים שלה אבל כל הרשתות עליה בגלל שהיא ירדה על רונאלדו
יש המון אנשים שרוצחים ולא תופסים אותם, אז בוא נשחרר את כל הרוצחים כי זה לא הוגן שלא תופסים אחרים?
חלאס, עשתה משהו, שתישא בהשלכות.
מה הטעם להשוות אותה לאחרים...
חלאס, עשתה משהו, שתישא בהשלכות.
מה הטעם להשוות אותה לאחרים...