16 תשובות
מה היה ? לא הבנתי
שואל השאלה:
היא נפטרה היןם חדשות מרוקו העלו
היא נפטרה היןם חדשות מרוקו העלו
אנונימית
אפשר לשאול מה היא אמרה?
אנונימי
אז באסה לה שהיא נפטרה, מה שנקרא ברירה טבעית.
אם היא נפטרה בגלל אנשים באינטרנט זו בעיה שלה ורק שלה.
וואלה יופי, אנשים היום צריכים לסתום את הפה כדי לא לפגוע ברגשות של אחרים.
אם אני הומופוב, ואני מתאבד בגלל מצעד הגאווה? גם תגידו שצריך לבטל את מצעד הגאווה כי הוא "פוגעני ומסוכן"?
אם היא נפטרה בגלל אנשים באינטרנט זו בעיה שלה ורק שלה.
וואלה יופי, אנשים היום צריכים לסתום את הפה כדי לא לפגוע ברגשות של אחרים.
אם אני הומופוב, ואני מתאבד בגלל מצעד הגאווה? גם תגידו שצריך לבטל את מצעד הגאווה כי הוא "פוגעני ומסוכן"?
לא לב מזעתר, למה שאני ארחם על בנאדם שהביא משהו על עצמו.
אני מרחם על אנשים שמתו בפיגוע, או מתו להם ההורים בפיגוע, או נדרסו כשהם עברו במעבר חציה ירוק בלילה ודרסה אותם מכונית בלי אורות.
כל בנאדם שסופג השלכות של המעשים הישירים שלו, שיספוג את ההשלכות בשקט ויעזוב אותי, לא מעניין אותי.
אני מרחם על אנשים שמתו בפיגוע, או מתו להם ההורים בפיגוע, או נדרסו כשהם עברו במעבר חציה ירוק בלילה ודרסה אותם מכונית בלי אורות.
כל בנאדם שסופג השלכות של המעשים הישירים שלו, שיספוג את ההשלכות בשקט ויעזוב אותי, לא מעניין אותי.
אני לא מכיר את הסיפור אבל.. הרעיון שילדה בת תשע יש לה הבנה מה היא עושה הוא די מטופש
היא לא נפטרה
אין לה הבנה, אבל מי נותן לילדה בת 9 להתראיין?
אשמת ההורים שלה
ואז במקום להגיד לה להתעלם מהתגובות, הם פנו לתקשורת והתחננו שיפסיקו לרדת עליה.
אם ילדים לא יודעים להתמודד עם מה שיש באינטרנט, שלא יתנו להם אינטרנט.
יש סיבה שאצל חרדים ודתיים יש אינטרנט עם חסימות והגבלות.
ויש סיבה שהם גדלים להיות מחונכים ועם ערכים, כי יש מה שנקרא חינוך.
אשמת ההורים שלה
ואז במקום להגיד לה להתעלם מהתגובות, הם פנו לתקשורת והתחננו שיפסיקו לרדת עליה.
אם ילדים לא יודעים להתמודד עם מה שיש באינטרנט, שלא יתנו להם אינטרנט.
יש סיבה שאצל חרדים ודתיים יש אינטרנט עם חסימות והגבלות.
ויש סיבה שהם גדלים להיות מחונכים ועם ערכים, כי יש מה שנקרא חינוך.
לא חושבת שהיא נפטרה
אבל כן אנשים הגזימו,היא רק בת 9
לא בעד על מה שהיא אמרה אבל הרבה אמרו את זה סתם תפסו עליה עין
אבל כן אנשים הגזימו,היא רק בת 9
לא בעד על מה שהיא אמרה אבל הרבה אמרו את זה סתם תפסו עליה עין
שיואו אני מתה היא לא נפטרה
היא עוברת הצקות מחברים שלה והיא בטיפול פסיכולוגי ולא אוכלת ולא שותה
היא עוברת הצקות מחברים שלה והיא בטיפול פסיכולוגי ולא אוכלת ולא שותה
וואי אם את מאמינה לכל דבר שאת שומעת את לא תצליחי בחיים
בכל מקרה היא חיה אימא שלה אמרה שהיא פשוט עצובה
בכל מקרה היא חיה אימא שלה אמרה שהיא פשוט עצובה
אנונימית
לא הבנתי מה הסיפור בכלל
וואו אתם כולכם מושפעים וחסרי עמוד שדרה
מאוהבים בשחקן כדורגל ומגנים עליו בחריפות נפש כאילו מדובר באיזו תקרית עולמית חמורה שהוא עשה ולא מפה מטומטם של ילדת בת *9*
על מי אתם באים ? צוחקים שילדה בת 9 בקבר בגלל שירדה על שחקן כדורגל
איזה שתתמודד עם ההשלכות של המעשים שלה ? היא רצחה מישהו שמגיע לה למות ? לחטוף טראומות בגיל צעיר ?
אתם מבינים שמדובר בילדה בת 9 ? מה הוא מבינה מהחיים ? מה אתם בכלל הבנתם בגיל הזה ?
מה הילדה עשתה לכם ? מה היא מבינה בחיים ?ילדה בת 9 לא 19 אלא 9 !!!אז נפלטו לה שטויות זו אשמת המראיינים שנותנים לילדה להתראיין
אז לא כולם חולים על התחת של רונאלדו אין מה לשנוא אנשים על זה ולצחוק על זה שהם בקבר
בגלל דעות מטומטמות במיוחד שזה מגיע משכל של ילדה בת 9
מאוהבים בשחקן כדורגל ומגנים עליו בחריפות נפש כאילו מדובר באיזו תקרית עולמית חמורה שהוא עשה ולא מפה מטומטם של ילדת בת *9*
על מי אתם באים ? צוחקים שילדה בת 9 בקבר בגלל שירדה על שחקן כדורגל
איזה שתתמודד עם ההשלכות של המעשים שלה ? היא רצחה מישהו שמגיע לה למות ? לחטוף טראומות בגיל צעיר ?
אתם מבינים שמדובר בילדה בת 9 ? מה הוא מבינה מהחיים ? מה אתם בכלל הבנתם בגיל הזה ?
מה הילדה עשתה לכם ? מה היא מבינה בחיים ?ילדה בת 9 לא 19 אלא 9 !!!אז נפלטו לה שטויות זו אשמת המראיינים שנותנים לילדה להתראיין
אז לא כולם חולים על התחת של רונאלדו אין מה לשנוא אנשים על זה ולצחוק על זה שהם בקבר
בגלל דעות מטומטמות במיוחד שזה מגיע משכל של ילדה בת 9
אנונימית
אם זה נכון זה עצוב
אנונימית
כן אה מה שאנשים יכולים לעשות ברשת, כמו להפיץ פייק ניוז על ילדה שחיה ולהגיד עליה שהיא נפטרה.
דיברה בזלזול מגעיל, קיבלה מה שמגיע לה
יאללה שתפסיק להתבכיין, היא בת 9, יש לה הורים, שילמדו אותה להתבגר על דעות של אחרים.
דור של חלשי אופי.
אומרים דברים ואז בוכים מההשלכות של המעשים שלהם.
דיברה בזלזול מגעיל, קיבלה מה שמגיע לה
יאללה שתפסיק להתבכיין, היא בת 9, יש לה הורים, שילמדו אותה להתבגר על דעות של אחרים.
דור של חלשי אופי.
אומרים דברים ואז בוכים מההשלכות של המעשים שלהם.
היא רק הביעה את דעתה לגבי משחק כדורגל, אוהדי רונאלדו לקחו את זה ממש קשה והביאו את זה לרמות לא הגיוניות. קחו אחריות על מה שאתם אומרים וכותבים והיא בסך הכל ילדה בת 9. שלא נדבר על זה שרונאלדו לא צריך את התמיכה שלהם בטיקטוק ומסתדר מצויין בלעדייה. יש דרך להגיד דברים וגם לא תמיד חייבים להגיב על דברים גם אם אתם לא מסכימים איתם. הילדה הזאת חווה טראומה וזה בגלל סרטון בטיקטוק. זה לא נתפס. אני אפילו לא מדברת על השמועות שהיא נפטרה כי הן לא בטוח נכונות, אני מאוד מקווה שלא.