5 תשובות
נגיד התוחמים והאודמים של קיילי, יש לי סט אחד והתוחם אמאלה נדיר לא זז אבל יקר רצח לא חושבת שאקנה עוד אחד.
כנל לגבי המייק-אפ של אסתי לאודר.. אין כיסוי כזה, הוא מושלם ועושה את העור אחיד ומט אבל ממש יקר
כנל לגבי המייק-אפ של אסתי לאודר.. אין כיסוי כזה, הוא מושלם ועושה את העור אחיד ומט אבל ממש יקר
למה את צריכה בארץ ? ביוון יש לך מותגים כמו ראר ביוטי , שרלוט טילבורי וכו' זה יותר שווה ואם תרצי אמליץ לך על מחול
ספריי מקבע של דיור
היילייטר של שרלוט טילבורי ( לא ככ יקר אבל יחסי)
יש מלא אבל אני לא זוכרת הכל עכשיו
היילייטר של שרלוט טילבורי ( לא ככ יקר אבל יחסי)
יש מלא אבל אני לא זוכרת הכל עכשיו
האיפור של קיילי ןדיור
שואל השאלה:
תודה בנות אין עליכן
תודה בנות אין עליכן
באותו הנושא: