4 תשובות
אני כתבתי באתר רשות הרישוי חודש לפני סיים מלווה, זאת אומרת אחרי 5 חודשים והגיע לי בזמן, אחרי חודש בערך
אני יודע איפה מדפיסים.
אז הלכתי לקחת משם בעצמי ובתוך פחות מ24 שעות היה לי את הכרטיס ביד.
כל העיכוב הוא של הדואר.
אז הלכתי לקחת משם בעצמי ובתוך פחות מ24 שעות היה לי את הכרטיס ביד.
כל העיכוב הוא של הדואר.
^היא התכוונה לכרטיס לא לדף רשיון זמני
^^כן, הכרטיס.
הם מודפסים בדפוס בארי, שנמצא בקיבוץ בארי.
אני גם יכול לומר לך באיזה משרד וקומה, אבל זה כנראה כבר סכנה ביטחונית בגלל שהוא נמצא בעוטף עזה.
הם מודפסים בדפוס בארי, שנמצא בקיבוץ בארי.
אני גם יכול לומר לך באיזה משרד וקומה, אבל זה כנראה כבר סכנה ביטחונית בגלל שהוא נמצא בעוטף עזה.
באותו הנושא: