4 תשובות
אני כתבתי באתר רשות הרישוי חודש לפני סיים מלווה, זאת אומרת אחרי 5 חודשים והגיע לי בזמן, אחרי חודש בערך
אני יודע איפה מדפיסים.
אז הלכתי לקחת משם בעצמי ובתוך פחות מ24 שעות היה לי את הכרטיס ביד.
כל העיכוב הוא של הדואר.
^היא התכוונה לכרטיס לא לדף רשיון זמני
^^כן, הכרטיס.
הם מודפסים בדפוס בארי, שנמצא בקיבוץ בארי.
אני גם יכול לומר לך באיזה משרד וקומה, אבל זה כנראה כבר סכנה ביטחונית בגלל שהוא נמצא בעוטף עזה.