7 תשובות
לפחות 1000 ישראלים נרצחו במהלך השנים אחרי ההסכמים האלו. בערך עד 2007-2008.
לא נשכח ולא נסלח.
ערפאת (שם רשעים ירקב) רימא את רבין, למרות שמלך ירדן הזהיר את רבין.
ולא, הם לא כל כך נשארו..
הפלסטינים קיבלו נשקים - שאיתם הם רצחו יהודים.
שואל השאלה:
למה אתה סופר רק עד 2007 -2008?
אנונימי
שואל השאלה:
מה היה ההסכם?
אנונימי
אני יודע שזה התחיל כבר בשנות ה90, ה2007-2008 זה השנים בערך שהטרור יחסית נרגע פה. השיא היה בין השנים 2000 ל2003, היו שם פיגועים רצחניים מאוד.
שואל השאלה:
כאילו מ-93 עד 2007 אלה היו שנים של רצף של פיגועים?
אנונימי
כן, בערך.
כמובן שהיו שנים שהיה יחסית רגוע יותר, אבל כן - בגדול אלו השנים שהיו פה פיגועי תופת רצחניים.
שואל השאלה:
ומה היה ההסכם בנוגע ליו''ש? ומה נשאר? ומה התבטל?
אנונימי