4 תשובות
לא בהכרח
את מרותקת ליחידה אז אין בעיה שתעשי שמירות
את מרותקת ליחידה אז אין בעיה שתעשי שמירות
אין קשר יש שמירות בתוך הבסיס
ריתוק זה מספר הימים שאסור לך לצאת מהבסיס
ריתוק זה מספר הימים שאסור לך לצאת מהבסיס
אנונימי
שואל השאלה:
אין לנו שמירות, יש משמרות וזה מחוץ לבסיס.. אז אני לא עולה?
אין לנו שמירות, יש משמרות וזה מחוץ לבסיס.. אז אני לא עולה?
אנונימית
ריתוק זה עונש
באותו הנושא: