4 תשובות
לא בהכרח
את מרותקת ליחידה אז אין בעיה שתעשי שמירות
אין קשר יש שמירות בתוך הבסיס
ריתוק זה מספר הימים שאסור לך לצאת מהבסיס
אנונימי
שואל השאלה:
אין לנו שמירות, יש משמרות וזה מחוץ לבסיס.. אז אני לא עולה?
אנונימית
ריתוק זה עונש