20 תשובות
יש סרטונים ביוטיוב שממש מסבירים
באמת לא חסר
זה יהיה יותר אפקטיבי מאם אנסה להסביר לך פה
בהצלחה :)
באמת לא חסר
זה יהיה יותר אפקטיבי מאם אנסה להסביר לך פה
בהצלחה :)
שואל השאלה:
בבששה ץנסה
בבששה ץנסה
אנונימית
הלוואי והייתי יכולה לעזור לך , מבינה מה שאת מרגישה הייתי בול במצב שלך , וקיבלתי 45 במבחן על פרבולות .
אני אישית לא אצליח להסביר לך פה
אפשר לשאול למה את מתפדחת לשאול את המורה? חבל זה יכול לעזור המון ולא רק בשיעור הזה
אבל אם כרגע את ממש לא רוצה אולי תבקשי ממישהו מהכיתה שיסביר? או שהוא ישאל את המורה?
אפשר לשאול למה את מתפדחת לשאול את המורה? חבל זה יכול לעזור המון ולא רק בשיעור הזה
אבל אם כרגע את ממש לא רוצה אולי תבקשי ממישהו מהכיתה שיסביר? או שהוא ישאל את המורה?
שואל השאלה:
אבל אני ידעץי אץ זה!! אני תלמידה מצטיינת! אני ממש מפחדת לשאול את המורה כי בקושי הייתי פעילה בשעור והוא ישםיל אותי מול כל הכתה, לא הצלחתי למצוא סרטונים ביטויוב, חזיר כחל, תוכל אולי לשלוח לי?
אבל אני ידעץי אץ זה!! אני תלמידה מצטיינת! אני ממש מפחדת לשאול את המורה כי בקושי הייתי פעילה בשעור והוא ישםיל אותי מול כל הכתה, לא הצלחתי למצוא סרטונים ביטויוב, חזיר כחל, תוכל אולי לשלוח לי?
אנונימית
אז תגשי אליו בסוף השיעור לבד?
חכי אחפש לך
חכי אחפש לך
למה את מתכוונת במציאת פרמטרים a,b,c?
למציאת משוואת הפונקצייה ואז לנתונים האלה במשוואה או שיש לך כבר את המשוואה?
למציאת משוואת הפונקצייה ואז לנתונים האלה במשוואה או שיש לך כבר את המשוואה?
שואל השאלה:
מציאה בתוך המדוואה, זה ממש פשוט אני רק צריכה שיזכירו לי
מציאה בתוך המדוואה, זה ממש פשוט אני רק צריכה שיזכירו לי
אנונימית
יש לך כבר את המשוואה? את יכולה לכתוב אותה פה אז?
שואל השאלה:
כן, ואתה יכול גם להסביר לי איך אתה עודה את זה?
כן, ואתה יכול גם להסביר לי איך אתה עודה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
המשוואה היא:
y=-(x-4)+9
המשוואה היא:
y=-(x-4)+9
אנונימית
קודם כל לא להשאיר סוגרים
צריך לפרק אותה
לעשות מינוס כפול x
ואז מינוס כפול 4-
ואז יוצא לך דבר כזה
y= -x +4+9
ואז לצמצם שוב ויוצא
y = -x + 13
c - זה מספר חופשי (מספר בלי כלום, בלי איקס ובלי בריבוע)
a - זה המספר שיש x לידו
b - זה המספר שהוא בריבוע (בחזקת שתיים)
אז בתרגיל הזה:
c = 13
a = -1 (שזה x- כאילו)
וb = 0 (כי אין משהו בחזקת שתיים)
תקשיבי אני ממש מקווה שזה טוב למדתי את זה ממזמן אז קחי בעירבון מוגבל.
מקווה שעזרתי :)
אגב אני בת חחח
צריך לפרק אותה
לעשות מינוס כפול x
ואז מינוס כפול 4-
ואז יוצא לך דבר כזה
y= -x +4+9
ואז לצמצם שוב ויוצא
y = -x + 13
c - זה מספר חופשי (מספר בלי כלום, בלי איקס ובלי בריבוע)
a - זה המספר שיש x לידו
b - זה המספר שהוא בריבוע (בחזקת שתיים)
אז בתרגיל הזה:
c = 13
a = -1 (שזה x- כאילו)
וb = 0 (כי אין משהו בחזקת שתיים)
תקשיבי אני ממש מקווה שזה טוב למדתי את זה ממזמן אז קחי בעירבון מוגבל.
מקווה שעזרתי :)
אגב אני בת חחח
מה ששלחת זה לא פרבולה.
a זה מה שיש ליד הx בריבוע, אם אין כלום אז
a=1, אם יש מינוס אז a=-1
b זה המספר שיש ליד הx הרגיל, בלי חזקה
ו c זה המספר הנוסף
נגיד פונקציה בריבוע פלוס 3x מינוס 6
a 1
b 3
c 6
a=1, אם יש מינוס אז a=-1
b זה המספר שיש ליד הx הרגיל, בלי חזקה
ו c זה המספר הנוסף
נגיד פונקציה בריבוע פלוס 3x מינוס 6
a 1
b 3
c 6
אנונימית
https://youtu.be/pbysi7fx3ra
לא , llllll את נכשלת ואין לך סיכוי
את צריכה שיהיה לך שני נתונים בשביל למצוא את שלושתם..
אם יש לך משוואה אחת עם פרמטר ואיקס ווי את צריכה לםחות איקס ו ווי בשביל למצוא את הפרמטר
זנ הכל להציב ולפתור את המשוואה אבל תפרטי לגבי איזה שאלה
אם יש לך משוואה אחת עם פרמטר ואיקס ווי את צריכה לםחות איקס ו ווי בשביל למצוא את הפרמטר
זנ הכל להציב ולפתור את המשוואה אבל תפרטי לגבי איזה שאלה
אין מה להתפדח לשאול את המורה, ההורים שלך משלמים המון כסף לבית ספר כדי שילמדו אותך.
אין ממש דרך a זה המקדם של x בריבוע c זה פשוט 3x אז זה שלוש לדוגמה וc זה נק החיתוך עם ציר הy לפחות ככה לימדו אותנו אבל אני בכיתה ט ולמדתי את זה לפני חודש אז לא יודעת אם זה נכון כי זה ההתחלה
נשבע שזה התרגיך הכי פשוט שיש פתרתי את זה בראש, והכל טוב את לא היחידה שמתקשה במתמטיקה יש אלפים