5 תשובות
מתישהו יהיה להם זיפים
זה כן פשוט לוקח זמן יותר
ובכללי לא מומלץ לעשות את זה אם את רוצה להוריד שפם או שיער בפנים תעשי שעווה וזה ירד ליותר זמן אפילו
ובכללי לא מומלץ לעשות את זה אם את רוצה להוריד שפם או שיער בפנים תעשי שעווה וזה ירד ליותר זמן אפילו
זה לא יצמח קהה ודרך אגב לגלי בפנים כן יעשה זיפים וכן ישחיר את המקום את מוזמנת לנסות בכל זאת אבל לא מומלץ...
שואל השאלה:
^^^ יש כאלו שעושים את זה במשך שנה וזה לא צומח להם כמו זיפים
^^^ יש כאלו שעושים את זה במשך שנה וזה לא צומח להם כמו זיפים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אומרים שגם עם שעווה השיער צומח יותר כהה
אבל אומרים שגם עם שעווה השיער צומח יותר כהה
אנונימית