16 תשובות
אני צועקת בחזרה ויהי מה
כי הם עושות עניין מכל דבר..
אנונימי
לא נעים
לי פשוט יש בעיה עם זה אבל זה לא כולן
אני אישית ככה כי אני נפגעת מהר וקשה לי כשכועסים עליי
לא יודעת לגבי השאר
לא יודעת לגבי השאר
כי אנחנו גברים לא אמורים לכעוס ולצעוק אמורים להיות יותר רגועים
זו הכללה, אני לא יעלב אני אצעק עליך בחזרה. אתה מדבר על בנות רגישות לא בנות באופן כללי. באמת יש הרבה כאלו. אבל אל תעצים כזאת סטיגמה מעצבנת על מין שלם.
אנונימית
נפלת על קטנה וחמודה
אישית זה מאוד מבהיל אותי, באמת שבלי שום כוונה להכליל אבל באינסטינקט שלי כשגבר צועק עליי אני ישר נבהלת ומפחדת שזה יהפוך לאלים(פחד שאין לי כשאישה צועקת עליי) אז אני לוקחת קשה ונעלבת מזה פשוט כי קשה לי עם זה שמישהו גרם לי לפחד גם אם זה לשנייה ובעיקר אם זה מישהו שלא ציפית ממנו לזה
מה לעזאזל למה להכליל את כל הבנןת, לא כולן נעלבות שצועקים עליהן ומה זה השאלה הזאת כאילו איזו תשובה ציפית לקבל?
זה לא שאנחנו נעלבות זה פשוט לא נעים
אני לא נעלבת שצועקים עליי מה יש באמת בנות כאלה
כי אתה מסכן ואני מסכן וכולם מסכנים
אותי זה סתם מלחיץ
כי אנחנו כל כך עדינות שזה קשה לנו
אנחנו יותר מידי פטיטות וקטנות
אנונימית
באותו הנושא: