7 תשובות
הרבה עם חוסר ביטחון
כי אין להם הורים
רוצים להרזות
כי הם רוצים לדעת אם הם אכלו בסדר או שיש על מה לדאוג.
כי הם שמנות וכל שנייה שואלות אם זה בסדר צה שהם אכלו
אנונימי
זה תמיד ככה אבל אולי בגלל שחנוכה וכולם בבית ויותר משעמם אז מחפשים להעסיק את הפה במשהו
רוצים אישור
באותו הנושא: