10 תשובות
גנים אני מניחה
יש ויש זה גנים
שואל השאלה:
גם הגוף שלהן מפותח אני נראת בכיתה ו
אנונימית
את היוצאת דופן
כעת אגלה לך סוד.

יש נשים נמוכות בעולם.

יכול להיות מאוד שאת משוייכת לאותה קבוצה סודית של בנות נמוכות, וחלק מלהיות שייכת לקבוצה הסודית הזאת, יש בנות שצעירות ממך שגבוהות ממך.

ועוד סוד, שיכול להיות שאת משוייכת לקבוצה הזאת באופן זמני, ויש לך התפתחות מאוחרת.

בכל אופן, אל תגלי את הסוד הזה לאנשים, כי זהו סוד הקסם החולש אל רגשי הזכרים.
כן צר לי להגיד לך אך אנחנו הבעייתיות. לא נורא, נפצה על זה במגוון תכונותינו האיכותיות:3 לא פעם אני נטמעת בחבורת זייניקים ונראית בגילם, אבל אפשר לראות את הצד המצחיק של זה! את נמוכה וזהו! ולא נורא שאת נראית כמו ילד בן עשר! (מכוון כלפי עצמי), זה בסדר.
^מה הגובה שלך?


ספרו לנו קצת על להיות נמוכה.
זה קשה להיות מתחת שאר החברה?

אתן לא מרגישות נשלטות וחלשות וחסרות הגנה?
אנונימי
גם אני י ואני נראת כיתה ז בלחץ
אנונימית
^^ אני השלמתי עם הגובה שלי, ולא מפריע לי בכלל. או בעצם אולי כמעט בכלל. בשילוב עם התספורת הקצרה שלי רוב האנשים יחשבו שאני ילד ויפנו אלי כך, אבל זה לא כל כך משנה לי כבר כי מה אכפת לי ממוכר רנדומלי...
כן אפשר למצוא קושי בדברים טכניים כמו להגיע לדברים אבל באופן כללי אני דיי נהנת להיות נמוכה, ומרגישה לא שונה בקטע של הגובה. יש לי חברים, והם החל מ1.5 ל1.9 או יותר ואני לא חושבת שלאף אחד מהם הגובה שלי מפריע, זה אפילו דיי מצחיק.
ולא, אני ממש לא מרגישה נשלטת או חלשה, אמנם לא צמחתי לגובה אבל קול יש לי חזק מאוד, וגם אף פעם לא הרגשתי שמישהו לוקח אותי פחות ברצינות בגלל הגובה שלי (חוץ מהברמן כמובן;), והאמת שלגבי ההגנה אני מרגישה מלאה בה כיוון שיש לי עמדת אגרוף ישירה לאתה יודע איפה.
באופן כללי להיות נמוכה זה מקסים ולא צריך להוות בעיה חברתית.
נמוכים ונמוכות
כאיש גבוה אני יכול לומר לכם שאין לכם מה לדאוג.

אנשים שאתם רוצים להיות במחיצתם לא איכפת להם שאתם נמוכים.
מצפים ממכם למה שמצפים מכולם. שתתנו את האישיות שלכם.

ואז, דווקא הלהיות נמוך הופך ליתרון, כי אישיות כזאת גדולה ועוד שמה פס על זה שהיא נמוכה, אז זה פי אלף יותר עוצמתי.

תנגנו על הרגשות של הגבוהים שבטוחים שהם מלאי עוצמה בגלל שהם גבוהים ואז מוקסמים ממישהו שנמוך מהם שרווי ביטחון עצמי.