13 תשובות
כן פשוט לא לשתות
זה קשה בלי לשתות שנראה לי שעדיף שלא
שואל השאלה:
אין אלכוהול במסיבות האלו
אנונימית
אז למה לא זה טוב להשתחרר קצת
לא זה טיפשי
למה להיות מושפע ולהתחיל מגיל שכזה ללכת למסיבות
כן, אבל תזהרי
לא אחזתי את הגיל זה באמת טיפשי
כן, זה מסיבות של נוער
כן פשוט להמנע מלשתות
כן
אנונימי