7 תשובות
ספר חמוד
קיטש מידי בשבילי ולא כזה הטעם שלי
אבל בנתיים אני קוראת אותו והוא נחמד כזה
כןן!! סדרת ספרים בין האהובות עליי
כן חמוד את האמת
אהבתי את העלילה למרות שאין הרבה סמאט, נראלי שזה מה שמצאתי חמוד בזה
כן ממש אהבתי
לא
עלילה נמרחת וחוזרת על עצמה
הייפ מוגזם ויש סדרות הרבה יותר טובות
מושלם ממש נכנס לי ללב תקראי אות
כן
אני ממליצה
ממש אהבץי