19 תשובות
למה כן?
הערבים בכלל צריכים לעוף מפה
ויהיה משעמם אם כולם יתפצלו
אין סיבה.
מדינה חילונית לא תשרוד דקה בלי התורה , החרדים וכל עמותות החסד שהקימו החרדים.
מדינה נוספת ערבית - אין טעם, יש להם כבר עשרים ומשהו.
שואל השאלה:
אנונימית
כל אחד יעבור לאן שהוא רוצה כמובן.
"הציבור החילוני ממן את כולם" תקשיבו לא יודעת איזה תקשורת אתם רואים אבל בתור מישהי שגדלה בבית חרדי וחיה בחברה חרדית החרדים עובדים הרבה יותר ממה שאתם חושבים,
אבא שלי יוצא לעבודה בשמונה בבוקר וחוזר באחת עשרה בלילה שזה יותר מהאבות של כולכם, אז חלאס
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
זה לא התקשורת, אלו עובדות מהמדינה.
החילונים ממנים את שאר המדינה.
ערבים עובדים אפילו יותר מחרדים.
כן יש לך מקור לעובדות האלה? כי בתור מישהי שרואה את העובדות האלה בשטח זה ממש לא נכון, גם מי שאברך, אז האישה שלו היא זאת שעובדת, עם כל הכבוד המדינה לא ממנת עשרה ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
ראיתי לפני כמה זמן גרף אין לי עכשיו.
מה זה את רואה בשטח? את לא מס הכנסה כפרה.
שואל השאלה:
אני לא רואה בשטח, אני מסתכל על עובדות של מס הכנסה.
מה אני רואה בשטח? אני רואה אנשים עובדים ועובדים הרבה, ומקומות שקרובים אליי אני יודעת שמשלמים תאמיני לי
אנונימית
שואל השאלה:
זה שהם עובדים לא אומר שהם מרוויחים הרבה.
מה זה משנה כמה הם מרוויחים לא הבנתי? את רוצה עכשיו לבדוק גם אם משלמים להם מספיק או לא?
אנונימית
כי עם הערבים לא תגיע לשום הסכם
כי זה לא יעבוד הערבים לא מסכימים לחלק את הארץ וגם למה לפצל את העם שלנו? אנחנו לא עמים נפרדים אנחנו עם אחד!
אנונימית
ועוד משהו חרדים עובדים חד משמעית כן באחוזים הם פחות עובדים מהציבור החילוני אבל זה לא אומר שהם לא עובדים ואף אחד לא ממן אף אחד
אנונימית
לחלק את ארץ לשתיים אי אפשר כבר מאה שנה
אז לחלק לשלוש? חוץ מזה שמה יש להפריד בין יהודים ליהודים?? ומה תעשי עם הדרוזים שגרים פה ועם כל שאר קבוצות המיעוט? פחות פחות
אנונימית
שואל השאלה:
מול כולנו אין סיכוי
למה? הציבור החילוני ממן את כולם ולא מקבל שום תמורה לכסף שלו, שיממן רק את עצמו.
שואל השאלה:
אנונימית
ברור שזה משנה, כי ככל שהם מרוויחים יותר אז הם משלמים יותר מיסים.
מה גם חרדים לא מתגייסים אז בכלל.
תגיד מה אנחנו נראים לך ארבעת האומות?
עוד רגע תמצא גם את האווטאר
ראש הממשלה ביבי יפגש עם הראש ארגון של חמאס לקפה ועוגיות
הערבים לא רוצים כלום.

כיאילו השאלות האלו כול כך מיותרות אתה חיי פה-אתה לא שם לב שלר משנה מה הם פשוט רוצים להרוג אותנו?