6 תשובות
שבוע אחרי זה בשישי בבוקר בדרך כלל
חמישי-שישי בשבוע שאחרי לרוב
אבל זה משתנה.
שואל השאלה:
אז יוצא שאני שבועיים בבסיס?
כן בערך^
זה מאוד תלוי בבסיס ובתפקיד
בעיקרון שבוע אחרי בחמישי או שישי בהתאם ליציאות שלך.
יש בסיסים שנותנים אפטר אחרי השבת (שזה לצאת בראשון בצהריים ולחזור בבוקר של שני - רק בסדיר ולא בכל בסיס/תפקיד)
זה תלוי אם אתה בבסיס יומיות או סגור
סגור לרוב חמשוש