התחברות
הרשמה
נגיד אני רוצה לכתוב: יעל חוגגת 12 והיא כבר נערה- אז כותבים שתיים עשרה/שניים עשר?
23 בדצמבר 2022, 12:12
לשון עברית
איך אומרים
כתיבה
לשון
5 תשובות
שתיים עשרה
ה
היפה הזאת....
שניים עשר
I
It's happening again
שתיים עשרה
נקבה
מ
מישהי שמשעמם לה
שתיים עשרה
T
Tuyo
שתיים עשרה,נקבה
Z
Zm
באותו הנושא:
עוד מעט אחותי חוגגת בת מצווה והיא רוצה לכתוב שיר , לשיר ולרקוד איתו בכניסה...
אם דודה שלי נולדה היום והיא חוגגת היום 19 היא נולדה ב2002 נכון?
אם נגיד אני כותב למישהי "היי" והיא אז כותבת "ביי" מה לכתוב או לא לכתוב?
אחותי חוגגת בת מצווה, והיא רוצה לשיר שיר בכניסה...
אני מעלה לחברה פוסט ואני רוצב לכתוב משהו קצר וציני היא חוגגת 17 מה לכתוב?
אני חוגגת 18 שבוע הבא רעיונות מקוריים למה לכתוב על העוגה??
יש לחברה שלי מהכיתה יום הולדת והיא חוגגת בלופט בקיצור אני לא רוצה ללכת
נגיד אני רוצה להגיד לאמריקאי "זאת החולשה שלי" איך לכתוב לו את זה באנגלית?!
כשאני רוצה לכתוב למישהו שיש לו מוח נגיד זה have brain או has brain
אם משהי נולדה 22/10 והיא חוגגת 17 בתאריך הזה איזה שנה היא נולדה
נגיד אני רוצה לכתוב שש עשרה וחצי אני עושה ככה 16.50 או 16.5?במבחן