3 תשובות
זה תקין, לא קרוב לעודף.
אנונימית
לא נכון. זהשטויות בצו ראשון שקלתי בידיוק כמוך, 73
ואני גם יותר נמוכה מימך אני 1.53
ולא הורידו לי על זה כלום.

את גבוהה אז זה פחות גרוע
לא.
זה לא השמנת יתר, את במשקל תקין... אין סיבה שיורידו לך