16 תשובות
לא כולם רעים
Zm
לא
זה לא כולם זה חלק וחלק
לא יש ערבים שהם בסדר ולא רוצים לעשות פיגועים אלא רוצים לחיות פה כמו כולם . מסכימה עם המשפט מוות למחבלים
ממש לא, רק למחבלים.
אני מכירה הרבה ערבים טובים ואני לא רוצה לחשוב עליהם מתים חס וחלילה, הם גם בגילי וגם יותר מבוגרים...
לא .
J.t
לא כי יש לי חברה טובה שהיא חצי ערבייה
אנונימית
אני בעד מוות למי שקם לרצוח אותנו ומי ששונא אותנו ממש אבל בקטע של רצח בעיניים
כן.
מוות *למחבלים* (ואונסים)
כןן!!
אנונימית
כןן!!
רובם רוצחים ומחבלים ונמאס לחיות בפחד
אנונימית
מסכים אם הוא מכוון רק למחבלים
אנונימי
כןן!!!!!!!