7 תשובות
אני לא חושבת שזה עניין של לקבל את האחר, כלומר אולי כן, אבל בעיקר כי השאלות ערערו את את האמונות שלהם כמו שערערו את שלך.
וזה מפחיד, הם פחדו, ואנשים עושים דברים מפגרים כשהם מפחדים.
עצם זה שאת לא רוצה לשנוא אותם כבר סימן טוב:)
וזה מפחיד, הם פחדו, ואנשים עושים דברים מפגרים כשהם מפחדים.
עצם זה שאת לא רוצה לשנוא אותם כבר סימן טוב:)
^^ הקטע שהיא ציינה שהיא לא הסכימה לשמוע תשובות...
אנונימי
^"לא הסכמתי לא לשמוע תשובות"
משמע, דרשה לשמוע תשובות.
משמע, דרשה לשמוע תשובות.
^ לא קראתי טוב... קורה אצלי הרבה.
אנונימי
גם אחותי עברה את זה. לא שאני מזלזל במה שעברת. רק באתי לומר שאני ממש מבין את הכאב הזה.
וסתם דרך אגב, הסיבה שהם לא ענו לך, כי הם לא ידעו איך להתמודד איתך.
רובם בעצמם לא ידעו את התשובות שבשבילם הם אקסיומות.
אבל אנשים הם סה"כ אנשים, ולכולם יש טעויות. אבל זה דבר רע מאוד שהם עשו.
וסתם דרך אגב, הסיבה שהם לא ענו לך, כי הם לא ידעו איך להתמודד איתך.
רובם בעצמם לא ידעו את התשובות שבשבילם הם אקסיומות.
אבל אנשים הם סה"כ אנשים, ולכולם יש טעויות. אבל זה דבר רע מאוד שהם עשו.
פספסת את הפואנטה, היא לא כופרת, היא שואלת שאלות. יש הבדל גדול בין להיות כופר לבין לשאול שאלות ולחקור במטרה להבין.
אבל אתה פשוט עוד מהחבר'ה שפגעו בה.. אתה אומר שהיא כופרת כשהיא לא, אתה הברחת אותה מהציבור החרדי. קצת אירוני שבכלל ענית.
אבל אתה פשוט עוד מהחבר'ה שפגעו בה.. אתה אומר שהיא כופרת כשהיא לא, אתה הברחת אותה מהציבור החרדי. קצת אירוני שבכלל ענית.
יש לקבל את השונה שזה לא משהו רע ולא ליגטימי ויש לא לקבל דברים לא ליגטימיים, כמו כפירה... זה לא נגדם אישית, זה נגד מי שאמר והיה העולם. אז אתם מצפה? שנמחול על כבוד ה' יתברך לטובת אלה שחולקים עליו?
אנונימי
באותו הנושא: