4 תשובות
בנית שריר
אז המטרה שלך זה לשמור על הגוף שיש לך עכשיו
תנסי לחפש אתגרים חדשים לחיים שלך, נגיד תנסי להתחרות בפאוורליפטינג נשים אני ראיתי מלא בנות שמתחרות בטיקטוק.
את יכולה להתחיל מאסה ולראות איך זה מתקדם.
וגם בכללי מוטיבציה זה כלי שבא והולך את צריכה להנות מהאימונים ואם את לא מתרגשת לפני אימון ולא יוצאת עם הרגשה טובה אחרי סימן שאת עושה משהו לא נכון.
שואל השאלה:
זאת לא מטרה מספיק טובה בשבילי ,
ויש לי שרירים
אנונימית