7 תשובות
לא, זה בא יחד עם הצאטים
איפה שהצ'אטים
שואל השאלה:
כאילו אני רואה רק פתקים של כאלו שיש לי איתם צ'אט?
כאילו אני רואה רק פתקים של כאלו שיש לי איתם צ'אט?
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה לא כמו החברים לעט בסטיפס, כי אין מקום שבו מרוכזים הפתקים של כולם. נכון?
אז זה לא כמו החברים לעט בסטיפס, כי אין מקום שבו מרוכזים הפתקים של כולם. נכון?
אנונימי
איפה שהצ'אטים למעלה
איפה שההודעות
לא,זה רק מי שאתה עוקב אחריו (נראלי)
באותו הנושא: