7 תשובות
לא, זה בא יחד עם הצאטים
איפה שהצ'אטים
שואל השאלה:
כאילו אני רואה רק פתקים של כאלו שיש לי איתם צ'אט?
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה לא כמו החברים לעט בסטיפס, כי אין מקום שבו מרוכזים הפתקים של כולם. נכון?
אנונימי
איפה שהצ'אטים למעלה
איפה שההודעות
לא,זה רק מי שאתה עוקב אחריו (נראלי)