4 תשובות
תכתבי לו ככה: סליחה הייתי שיכורה
הכי טוב לא לענות פשוט
תסנני או שתתנצלי ותגידי שהייתי שיכורה, זה קורה
שואל השאלה:
עניתי לו סבבה וזהו תאכלס
אנונימית