18 תשובות
יש מלא.
לא נכון
רוב האוכלוסייה כולל נוער הם חילוניים
רוב האוכלוסייה כולל נוער הם חילוניים
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת, בערים כמו ירושלים, חדרה, באר-שבע, ראשון לציון, אשדוד, בת-ים, חולון, אילת, בית-שמש, נתניה ועוד, רוב הנוער שאינו דתי, הוא לא מסורתי?
את האמת, בערים כמו ירושלים, חדרה, באר-שבע, ראשון לציון, אשדוד, בת-ים, חולון, אילת, בית-שמש, נתניה ועוד, רוב הנוער שאינו דתי, הוא לא מסורתי?
אנונימי
לך לצפון, הכל שם חילונים.
שואל השאלה:
קריית שמונה, מטולה, צפת, חדרה, נתניה, עפולה, עכו, נהריה ועוד, אלו בצפון ובכל זאת די ברור שרוב הנוער שם מסורתי ולא חילוני
קריית שמונה, מטולה, צפת, חדרה, נתניה, עפולה, עכו, נהריה ועוד, אלו בצפון ובכל זאת די ברור שרוב הנוער שם מסורתי ולא חילוני
אנונימי
באזור חיפה כמעט ואין דתיים.
אני מהצפון והרוב הגדול חילוני. גם שירתתי בצפון.
כן יש שכונות דתיות וחרדיות את זה יש בכל מקום
אבל רוב האוכלוסייה היא חילונית, לא מסורתית לא דתית ולא חרדית
נוסעים בשבת אבל צמים כיפור
כן יש שכונות דתיות וחרדיות את זה יש בכל מקום
אבל רוב האוכלוסייה היא חילונית, לא מסורתית לא דתית ולא חרדית
נוסעים בשבת אבל צמים כיפור
אנונימית
בנוסף למה שכולם פה אמרו גם יש המון ערים הרבה יותר משלוש באיזור השרון\גוש דן ובכללי המרכז.
שואל השאלה:
אני לא מדבר על דתיים, אני מדבר על מסורתיים.
קשה להגדיר מה זה "מסורתיים", אבל אני מדבר על אלו שאפשר לומר שחשוב להם מדי פעם לתבל את חייהם במסורת יהודית, כגון תפילין פה ושם, קידוש, בית-כנסת מדי פעם וכדו'
אני לא מדבר על דתיים, אני מדבר על מסורתיים.
קשה להגדיר מה זה "מסורתיים", אבל אני מדבר על אלו שאפשר לומר שחשוב להם מדי פעם לתבל את חייהם במסורת יהודית, כגון תפילין פה ושם, קידוש, בית-כנסת מדי פעם וכדו'
אנונימי
גם בצפון שם נראה לי ברוב היישובים
אני יכול לומר שלמשל בכפר סבא והוד השרון הרוב משמעותית אפילו כמעט כולם לא דתיים ויש גם מעט מאוד מסורתיים, לי בכתה למשל יש פחות מחמישה ילדים ששומרים שבת
שואל השאלה:
אבל עושים קידוש בשבת?
אבל עושים קידוש בשבת?
אנונימי
אני אישית לא עושה ובערך רבע אולי קצת פחות מהחברים והשכבה שלי עושים (נכון גל על הודש וגם כפר סבא)
ממש ממש לא, בקרתי בכמה מקומות שונים, ובכולם לא היה חסר
אנונימי
כן בחיפה(לגבי מה שענו למעלה לא בהכרח שאין שם מסורתיים יש לא מעט אולי חרדים ודתיים)
זה בעייתי אנשים כבר מאלתרים בתי כנסת,
פעם או יותר הייתי שם(מאז שאני ילד יצא לי פה ושם ללכת לקריון שם לסרטים אבל לא חשבתי שהעיר עצמא זה כזה דבר באמת שמה נסגר)
וזה באמת מזעזע מה שקורה שם אוטובוסים בשבת...
באמת אוכלוסיות שונות מכל אבר יום יבוא ונצטרך "לכבוש" את העיר מחדש d אבל בתכלס כן אפילו אולי בתל אביב אולי יש קידוש למרות שאולי לא בכל מקום אבל לא מעט מסורתיים וכו ובצפון יכולת להוסיף גם את טבריה אבל בתכלס העיר שאולי הכי מייצגת את הצפון ובין האיכותיות ביותר בצפון זה נהריה ושם זה בייסיקלי דתי מסורתי כזה
זה בעייתי אנשים כבר מאלתרים בתי כנסת,
פעם או יותר הייתי שם(מאז שאני ילד יצא לי פה ושם ללכת לקריון שם לסרטים אבל לא חשבתי שהעיר עצמא זה כזה דבר באמת שמה נסגר)
וזה באמת מזעזע מה שקורה שם אוטובוסים בשבת...
באמת אוכלוסיות שונות מכל אבר יום יבוא ונצטרך "לכבוש" את העיר מחדש d אבל בתכלס כן אפילו אולי בתל אביב אולי יש קידוש למרות שאולי לא בכל מקום אבל לא מעט מסורתיים וכו ובצפון יכולת להוסיף גם את טבריה אבל בתכלס העיר שאולי הכי מייצגת את הצפון ובין האיכותיות ביותר בצפון זה נהריה ושם זה בייסיקלי דתי מסורתי כזה
רוב הנוער המובהק הוא חילוני.
אני גרה בצפון וכמעט כולם פה חילונים
קידוש בשבת גם הרבה מהחילונים עושים אבל יותר מבחירה ופחות כי מרגישים חובה
אני גרה בצפון וכמעט כולם פה חילונים
קידוש בשבת גם הרבה מהחילונים עושים אבל יותר מבחירה ופחות כי מרגישים חובה
^ אני גם במקור מהצפון וזה בולש*ט בקושי רואים רכבים בכיפור חילוני זה אחד שלא משתייך בשום אולי קשר מסויים למסורת בצפון חוגגים כל חג עושים קידושים שומרים אולי אש בשבת חלק לפעמים ויש לא מעט דתיים, חילוני זה אחד שבמקרה ויוצא לו אולי עושה מסיבה בהקשר דתי גג שם איזה שם ישראלי וגם זה לא בטוח לא בטוח עושה ברית מילה ואם תיהיה לו הזדמנות יש סיכוי שהוא יטוס לגרמניה ובבחירות הוא יצביע שמאל אולי עם סיכויים לא קטנים לכך והבחירות האחרונות הוכיחו שאולי רוב הישובים בצפון דתיים מסורתיים תראי איזה אחוזי הצבעה לציונות הדתית ולחרדים ומן הסתם לליכוד שחלק ממפלגתם או דתיים או מסורתיים
יש מלא , חילונים ומסורתיים הם כמעט אותו דבר אין באמת חילונים בהגדרה בישראל
באותו הנושא: