8 תשובות
תבכה
כל הכבוד, זה צריך להמשיך רק ככה הציבור החילוני יבין שאו שמפילים את השלטון ועושים מהפכה או שמחלקים את המדינה ל2 לישראל ויהודה ושאלוהים יעזור להם :).
נורא, וזה בכלל לא הכל
תגיד יפה למדינה להתראות.
אני כבר השלמתי עם העובדה שמדינת הלכה, הלכה המדינה.
הוא ירשום מה שבא לו, לכו לאף עזאזלים אתם והכפייה שלכם.
למה לכם בכלל סטיפס? לכו תתפללו לרבי שלכם
אנונימי
כן? מספיק להכנס לבית של אדם דתי אדוק ולראות כמה תמונות תלויות לו על הקיר, מספיק לראות איך הם מגיבים כשמישהו נותן ביקורת על אחד הרבנים חלילה.
זה כבר ניהיה אובססיה
אנונימי
^רשע, איך אתה בכלל מעז לרשום את שמו של הקב"ה ככה ?
ולשאלתך,
אמרו כבר מליון פעם 'מדינת הלכה בפתח, מדינת הלכה בפתח'. אתם סתם מתבכיינים על כלום. כי לא יכולה להיות מדינת הלכה כשיש אתאיסטים וגוים בממשלה, מה לא מובן?
שואל השאלה:
^^ כך מתנהג צדיק יסוד עולם וירא שמיים?
מפתיע
יהוה בטח גאה
אנונימי