4 תשובות
בקושי מתאפרת אם כבר שמה קונסילר ב2 גוונים פודרה וגל גבות

שגרת טיפוח אני בבוקר שוטפת פנים עם סבון ושמה קרם לחות ומשחה מייבשת על החצקונים אם יש

במקלחת אני שמה פילינג לפנים ושוטפת עם סבון פנים

בערב גם סבון פנים קרם ומשחה
טיפוח: בבוקר אני שוטפת עם קצף ניקוי לפנים ואז קרם לחות
~MB
גל גבות מסקרה קצת היילייטר ושפתון לחות עם קצת צבע
~MB
לפני איפור..
שוטפת פנים
לפעמים עם סבון פנים לפעמים בלי
שמה קרם לחות, לפעמים גם קרם הגנה ועוד כמה דברים, קרם עיניים
מחכה שהכל יתייבש ואז קונסילר, פודרה, סומק (בדרכ לא) מסקרה, אני שמה גם צללית בצבע חום מתחת לעין או עיפרון שחור
ליפסטיק כזה ואז ליפ בלאם של carmex

אבל בדרכ אני לא מתאפרת או שאני שמה רק צללית מתחת לעין וליפ בלאם

ושגרת טיפוח בכללי כבר אין לי כי זה לא קבוע ולא לחוץ לי כי העור שלי מרגיש חלק ונראה די זוהר